INFANTIL CALVO SOTELO
jueves, 2 de febrero de 2017
CHOVE!!
Pero na aula de 4 anos queremos que neve!
Rasgando,picando,recortando e estampando seguimos esperando!
1 comentario:
Ana Martínez
5/2/17, 20:16
Qué bonitoooooooooooo! Unha aperta.
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
‹
›
Inicio
Ver versión web
Qué bonitoooooooooooo! Unha aperta.
ResponderEliminar