INFANTIL CALVO SOTELO
jueves, 15 de febrero de 2018
E despois do entroido...
....debuxamos de que nos disfrazamos.
E seguimos a traballar cos veciños de arriba e abaixo empregando a nosa mascota de entroido: o robot.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
‹
›
Inicio
Ver versión web
No hay comentarios:
Publicar un comentario