Etiquetas interesantes.

jueves, 2 de febrero de 2012

EN FEBREIRO...

e da man das nosas mascotas imos viaxar a distintos lugares do mundo.


Para coñecelos mellor, tod@s @s peques puxéronse a traballar en conxunto, que é como se fan as cousas grandes e importantes.


Os mandilóns vermellos botaron man dos pinceis e dos gomets.




Os mandilóns verde con un gran cartón e pintura marróns puxéronse mans a obra. Despois do pequeno barco vikingo a un de gran tamaño. A onde marcharán desta vez de viaxe?


E os laranxas, despois de tanto carretar, comezaron a construír unha obra maxestuosa. É de tanta importancia, que a imos deixar para mañá.



Como vedes, comezamos o novo mes traballando a reo.

8 comentarios:

  1. Desde luego que es una obra majestuosa. ¡¡Enhorabuena!! Tanto esfuerzo merecerá la pena, estamos deseosas de ver el resultado. Un beso muy fuerte desde la Luna.

    ResponderEliminar
  2. HOla WAPAS, en mi blog de premios os he dejado uno!!

    http://actividadeseducainfantilpremios.blogspot.com/

    Un besito.

    ResponderEliminar
  3. Que estaredes a tramar agora? O barco xa vexo que fantástico , así que teremos que esperar para poder ver esa outra obra maxestuosa. Unha aperta.

    ResponderEliminar
  4. Pero que concentrados trabajan estos peques!! Muy buen trabajo, ya tenéis unas seguidoras más. Os invito a que os paséis por nuestro blog, aunque somos principiantes estamos aprendiendo rápido jeje olardospitufos.blogspot.com
    Biquiños!

    ResponderEliminar
  5. Pues lo que falta es espectacular. Esperamos terminar la de 3 años hoy y enseñaros lo que están haciendo los de 5. Los peques se lo están pasando en grande. Besos para todas.

    ResponderEliminar
  6. Gracias Blanca por acordarte de nosotras. Lo pasamos a recoger. Besos..

    ResponderEliminar
  7. Te damos la bienvenida profe Gaby a nuestro blog y ya visitamos el vuestro y nos hemos hecho seguidoras. Seguiremos en contacto. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  8. En una palabra: GENIAL!!!!

    ResponderEliminar

Related Posts with Thumbnails Gracias - Mensajes y Imágenes!