Etiquetas interesantes.

jueves, 24 de mayo de 2012

OS DÍAS VAN PASANDO

e os vermes están a comer moitas, moitísimasssss follas de moreira. Algún deles non a tardar moito en comezar a facer o casulo. Como os viron medrar, como premio puideron collelos na man.  A condición, aínda que fixeran cóxegas non se podía sacudir a man. 
O noso proxecto vai avanzando, e chegado o mes de xuño terá que estar rematado. 





9 comentarios:

  1. Pero que gordísimos están! Nótase que os alimentades e coidades moi ben. Daranos tempo a ver a bolboreta? Biquiños

    ResponderEliminar
  2. Chicas, supongo que los enanos se lo estarán pasando genial, pero si no os lo digo reviento... los gusanos de seda me dan un ascooo tren¡mendo jejejeje. UN saludo

    ResponderEliminar
  3. Coidamos, coidamos. Si pensamos que nos dará tempo de ver a bolboreta, Ana.

    ResponderEliminar
  4. No nos extraña que al principio te den un poco de asco. Eso pasa sólo el primer año, después son como de la famila. Anímate y cuida gusanos el año que viene. Merece la pena. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Hola, a min tamen me dan un pouco de cousiña pero as peques estan encantadas e todas ilusionadas, seica pronto seran bolboretas preciosas :) tamen me contaron que fan cosquillas e que un esta sucio :) gracias profes por a vosa imaxinacion e por ser tan estupendas profesionales. Por certo se falades con Rita dadelle un biko de Aroa que hasta soña con ela. :)

    ResponderEliminar
  7. Non te preocupes Vero, que darémoslle ou mandarémoslle o bico de Aroa á profe Rita. E por suposto, bicos tamén para ti e os teus comentarios.

    ResponderEliminar
  8. Non te preocupes Vero, que darémoslle ou mandarémoslle o bico de Aroa á profe Rita. E por suposto, bicos tamén para ti e os teus comentarios.

    ResponderEliminar
  9. Quizas os pueda interesar el trabajo que hemos realizado con los alumnos de 2 ep sobre los gusanos de seda, date una vuelta por la plastica a l´escola.
    Espero os sirva de algo la idea.

    ResponderEliminar

Related Posts with Thumbnails Gracias - Mensajes y Imágenes!