sábado, 6 de abril de 2019

O NOSO NOME

   Ao longo deste trimestre traballamos na aula de 3 anos  "O NOSO  NOME" con este proxecto os nenos e nenas conseguiron recoñecer o seu nome e as letras que o forman e  chegaron a recoñecer o nome doutros compañeiros da clase, apoiando isto todos os días na asamblea a partir do nome do encargado.

A algúns cústalle  un pouco escribilo, pere temos en conta a gran diversidade e niveis tan distintos durante este primeiro curso de educación infantil  e a complexidade duns nomes fronte a outros.

  
      Alguna das actividades realizadas foron:
  • Decoro o meu nome.
  • Recoñecemento da inicial.
  • Recoñecemento e conteo das grafías do nome.
  • Repaso o meu nome e escribo a miña inicial.
  • Estampamos o noso nome.
  • Busco a camiseta que ten o meu nome e decóroa.
  • Verbalizo e coloreo a miña inicial e a dos compañeiros que a comparten.
  • Busco a etiqueta que ten as letras en orden.
  • Cálculo silábico do nome.
  • Debuxo a partir da inicial.
  • Busco o meu nome entre todos os da clase.
  • Escribo o meu nome e o dalgún compañeiro.











No hay comentarios:

Publicar un comentario